About Me

  • Male, alive.
  • Needs lots of fresh air&sun, especially in summer. Mountains, or climbing trees, makes Frank feel even more alive.
  • Computer Geek, to a certain extent. A9 00 A2 00 9D 00 80 E8 D0 F9 60.
  • First Linux contact: Mid-1994 or so, on Amiga 3000.
  • Co-Founder of the Linux Audio Conference (LAC).
  • Musical interest: Jean-Michel Jarre, Vangelis, Schiller – electronic stuff mostly. But good pop/rock is ok too.
  • First synthesizer: Roland D-50, purchased in 1989, still in use today.
  • Desperately attempts to make his “own type” of music since 1999, but hasn’t gotten too far yet.
  • Location: Ettlingen (near Karlsruhe, Germany, Europe)

2 thoughts on “About Me”

  1. Hey Frank
    Ich bin derr Vince von Superdirt² – ( http://www.superdirt.net ), wir spielen am Samstag abend auf der LAC in Graz.
    Ich habe dich in den “Attendees” gefunden und ich habe gesehen dass du bei Karlsruhe wohnst. Wir sind in Freiburg 😉 . Wie kommst du denn nach Graz? wollen wir vielleicht zusammen fahren?
    ich würde mich auf jeden Fall über eine Antwort freuen
    melde dich einfach!
    cheers

    vince

    1. Hi Vince,

      ich fahre am 08.05. direkt mit eigenem Wagen hin; das ist für mich so am besten, weil ich danach noch 2 Tage Miniurlaub in der Gegend anhängen werde.

      Also, danke für das Angebot, aber ich muß ablehnen :-).

      Bis bald in Graz,
      Frank

Leave a Reply